Oferta
Dla Firm z branży PHARMA
DORADZTWO / SZKOLENIA / KONSULTING – moją rolą jest wejście w struktury organizacji i przyjrzenie się wszystkim procesom jakie w niej zachodzą by zaproponować rozwiązania uszyte na miarę potrzeb z wykorzystaniem know-how.
DLACZEGO WARTO?
Wyznaję zasadę, by najpierw zaproponować ewolucję i dopiero jeśli to nie zadziała rewolucję. Doceniając i szanując kompetencje zasobów ludzkich danej organizacji, proponuję swoje usługi dające synergię, która dużo szybciej jest w stanie przynieść zamierzone efekty.
OSZCZĘDNOŚĆ – dzięki moim usługom dane przedsiębiorstwo nie jest zobligowane do tworzenia dodatkowego etatu, miejsca pracy, co ma wielki wpływ na budżet i wydatkowanie środków. Projekt, do którego zapraszam Twoją firmę to lifting z zachowaniem DNA i wartości danej organizacji lub gruntowna przebudowa, jeśli zachodzi taka potrzeba, to budowa zespołu od podstaw.
Wprowadzam świeżość – wartość dodaną, poprzez współpracę ze mną można wybrać rodzynki z przysłowiowego ciasta. Dobre praktyki, które sprawdzały się w wielu renomowanych organizacjach.
WZROST ZYSKÓW – wsparcie i rozwój organizacji zasilone moimi działaniami finalnie doprowadzić ma przedsiębiorstwo do wygenerowania większych zysków. Wykorzystanie wiedzy zdobytej u liderów rynku w branży pharma daje legitymację do wdrażania najlepszych rozwiązań i to sprawdzonych na polskim rynku.
Oferta doradczo-konsultingowa dla producentów w branży pharma:
- Zarządzanie zespołem sprzedaży – analiza struktur, działów – przedstawicieli farmaceutycznych/ specjalistów ds. sieci lokalnych / kierowników ds. kluczowych klientów oraz kierowników zarządzających tych działów. Budowa i dostosowanie do segmentacji rynku.
- Zarządzanie budżetem – wydatkowanie budżetów operacyjnych, reklamowych, trade i pozostałych. Wpływ na biznes i zwroty z inwestycji w obrębie działu sprzedaży.
- Tworzenie standardów pracy – analiza zastanych, dostosowywanie ich do aktualnych trendów wpływając na efektywność działów sprzedaży.
- Analiza danych i strategii biznesowych – weryfikacja i dostosowanie działań do specyfiki danej organizacji wraz z portfelem produktowym.
- Tworzenie systemów motywacyjnych – analiza aktualnych narzędzi motywujących do osiągania zamierzonych efektów. Dostosowanie i uatrakcyjnienie do poziomów TOP-owych firm farmaceutycznych.
- Planowanie / Ustalanie celów sprzedażowych i jakościowych zespołów – skorelowanie zadań w celu osiągnięcia zamierzonych efektów wyznaczanych zespołom sprzedażowym.
- TRADE – współtworzenie ofert handlowych / Kontrakty – tworzenie, ustalanie celów wybór klientów negocjowanie warunków.
- Rekrutacje / Onbording – wsparcie w procesach towarzyszących w zatrudnianiu i wdrażaniu nowych pracowników.
- AUDYTY – wizyty terenowe – obserwacja działań przedstawicieli w terenie, analizując realizację aktualnych działań i standardów. Ocena podsumowań wspólnych prac kierowników – praca na karcie kompetencji i zadań wraz z podsumowaniem aktualnych wyników, osadzenie w realiach.
SZKOLENIA – dla zespołów sprzedażowych w branży pharma:
- Trener – skupienie się na deficytach związanych z pracą handlowca po audytach najlepiej terenowych lub wynikających z wywiadu.
- Rozwijanie kompetencji zespołu, również menadżerów – model SL II
Instruktaż/Trening/ Coaching/mentoring – dostosowywanie stylu komunikacji do danego poziomu kompetencji i zaangażowania. - Zarządzanie kontraktami – praca z klientem, Wdrożenie narzędzia, prezentowanie oferty, serwis realizacji celów kontraktowych.
- Wizyty terenowe – wdrażanie i rozwój kompetencji przedstawiciela oraz jego przełożonego tzw. „wizyty potrójne”. To działanie ma za zadanie na „żywym organizmie” wdrażanie umiejętności i trenowanie nowych kompetencji.
- KROKI WIZYTY – Planowanie sprzedaży – umawianie wizyt, przygotowanie celu na klienta, badanie historii zakupowej, rezerwy sprzedażowe. Edukacja I stołu, merchandising, rozmowy z decydentem, badanie potencjału, dopasowanie oferty, diagnoza działań konkurencji, dystrybucja, podsumowanie wizyty.
Business development – dla firm z branży pharma:
- Partnerstwo strategiczne – jeżeli jesteś organizacją poszukującą eksperta w branży, potrzebujesz wsparcia w budowie biznesu oraz chcesz w efektywny sposób docierać do kontrahentów to taka forma współpracy jest dla Twojej organizacji optymalna.
- Wykorzystanie Social mediów w tym kluczowego LinkedIn – platformy na której wspieram partnerów poprzez organizację Eventów, LIVE, Webinarów, serii postów budując markę Twojej organizacji lub osobistej doprowadzając do budowy biznesowych relacji.
- Doradztwo i konsulting – wykorzystując doświadczenie pracy na różnych szczeblach w organizacjach, sieciach aptecznych służę pomocą w celu optymalizacji działań.
- Reprezentowanie na zewnątrz – wsparcie F2F w kontaktach z osobami decyzyjnymi w branży pharma, podczas targów, eventów, sympozjów, konferencji w celu budowania biznesu i rozpoznawalności marki.
- Networking – nawiązywanie relacji biznesowych w celu podjęcia współpracy, wymiany know-how wpływający na wzrost organizacji.