O mnie
Marek Strzelewicz
Jakość zbudowana na doświadczeniu! Marka Osobista!
Nazywam się Marek Strzelewicz – pomagam w biznesie osiągać progress.
Celem powołania do życia przeze mnie firmy progressON Marek Strzelewicz, było Wsparcie i Rozwój Twojej organizacji z szeroko rozumianej branży pharma od producentów, dystrybutorów, aptek, farmaceutów po reprezentantów firm farmaceutycznych w rozwoju marki osobistej jak i zwiększania kompetencji zawodowych. Wykorzystanie doświadczeń w celu niesienia pomocy zapewniając unikatowe rozwiązania tak, aby być konkurencyjnym i czerpać maksimum zysków.
Służę pomocą w osiąganiu lepszych wyników bazując na najlepszych praktykach zdobytych w renomowanych firmach farmaceutycznych takich jak Polpharma, Krka, USP Zdrowie, MagnaPharm, Biofarm czy Olimp Labs, również dla sieci aptecznych, które poszukują nowych kierunków rozwoju i są zainteresowani progresem!
Wspieram i rozwijam zespoły sprzedażowe firm z branży pharma, sieci apteczne wraz z personelem farmaceutów, gdzie jestem w stanie wdrożyć najlepsze najefektywniejsze modele zarządzania biznesem.
Buduję wartość dodaną Twojej firmy na rynku pharma – doradzam i reprezentuję organizacje, które potrzebują wsparcia w budowie swojego biznesu jako Business Development Manager. Rozwijam rozpoznawalność poprzez działania na portalu biznesowym LinkedIn organizując spotkania, LIVE, WEBINARY, publikując posty, komentując i recenzując usługi i produkty.
Pomogę również i Tobie indywidualnie na ścieżce kariery zawodowej, gdzie chciałbyś rozwijać się jako menadżer/przedstawiciel w sprzedaży w branży pharma.
Moją mocną stroną jest umiejętność dopasowania się do aktualnego środowiska, czego świadectwem jest doświadczenie zdobywane od początków lat dwutysięcznych w wielu liczących się organizacjach, w branży farmaceutycznej. W połączeniu z wykształceniem zdobytym na kierunku Zarządzania w Wyższej Szkole Logistyki i wielu kursów, daje gwarancje synergii teorii i praktyki.
Moją przewagą jest szerokie spojrzenie na aktualne wyzwania, których się podejmuję nie będąc wtopiony w bańkę informacyjną przedsiębiorstwa, z którym współpracuję.
Dzięki temu jestem w stanie wdrażać dobre praktyki z bardzo obiektywnym i świeżym spojrzeniem eksponując wszelkie mocne strony organizacji i skutecznie wyłapywać obszary do rozwoju poprawiając ich strategię i kompetencje.
Przez pierwsze lata swojej kariery zawodowej szkoliłem się w strukturach renomowanych firm farmaceutycznych osiągając zamierzony poziom kompetencji, dzięki czemu zostałem dostrzeżony i dano mi możliwość rozwoju na stanowiskach menadżerskich. W kolejnych latach wykorzystując zdobytą wiedzę współtworzyłem i rozwijałem struktury sprzedażowe w bardzo dobrze rozpoznawalnych, ale też kluczowych firmach farmaceutycznych na polskim rynku.
Dziś już z zewnątrz wspieram firmy pharma, dodatkowo doradzam i reprezentuję sieci apteczne w kontaktach z firmami farmaceutycznymi, jestem twórcą LinkedIn, gdzie cyklicznie wspieram branże seriami postów #progressONforSale i #MarkowaApteka, aktualnie występuję również w roli eksperta jako redaktor w farmacja.net na łamach magazynu MGR.FARM, jestem gościem wydarzenia „KWADRANS Z FARMACJĄ”, gdzie również mam przyjemność recenzować i wspierać polską farmację.
Przez lata, zarządzając zespołami sprzedaży na różnych szczeblach, zdobyłem wiedzę i kompetencje w bardzo szerokim spektrum, ze względu na różnorodność obowiązków jakie były związane z obejmowanymi stanowiskami oraz kulturą organizacji danego przedsiębiorstwa. Poniżej kluczowe z nich, którymi chciałbym się podzielić:
- Zarządzanie zespołem sprzedaży
- Współpraca z aptekami na terenie całego kraju
- Zarządzanie budżetem
- Trener w sprzedaży
- Szkolenia
- Coaching / mentoring
- Rozwijanie kompetencji zespołu, również menadżerów – model SL II
- Tworzenie standardów pracy
- Analiza danych biznesowych
- Strategia rozwoju biznesu
- Rekrutacje / Headhunter / Wdrażanie / Onbording
- Tworzenie systemów motywacyjnych / Systemy premiowe / Integracje
- Planowanie sprzedaży / Ustalanie celów sprzedażowych i jakościowych zespołu
- Współtworzenie ofert handlowych / Kontrakty – tworzenie, ustalanie celów wybór klientów
- Negocjowanie warunków.