Tablica
KUP PAN TE CEGŁĘ 🧱🧱🧱 vs. networking.
KUP PAN TE CEGŁĘ 🧱🧱🧱 vs. networking.
KORPO GADKA, czyli KLĄTWA WIEDZY W FIRMACH PHARMA 🧠😡🗯️
Jak skutecznie zejść na ziemię 🪂 i uniknąć błędu poznawczego❓
Dokładnie tydzień temu miałem okazję brać udział w spotkaniu
organizowanym przez LinkedinLocalAgnieszka Wnuk i to świetnie koresponduje z moim czwartkowym cyklem 😄.
Aga dziękuję❤️. Jak zwykle mega wartościowe spotkanie, rewelacyjna organizacja i atmosfera 🎯. Fantastyczni ludzie, znajomi i przyjaciele ❤️. Podziękowania dla prelegentów Magdalena Król Adam Pioch, DTM fantastyczne występy 🚀🚀🚀.
Nie zabrakło wielu okazji do networkingu i tu właśnie można było przećwiczyć „ludzką gadkę” i uwolnić się od klątwy wiedzy. Zdjęcie obrazuje dyskusję o nas, o tym czym się zajmujemy, w czym wspieramy innych.
Swoją drogą „Kup Pan te cegłę” jest klasykiem, cytatem z filmu „Ewa chce spać” rok produkcji 1957 i nie jest to miłe zaproszenie do transakcji 😉.
W branży pharma 💊💊💊cegła to zupełnie inna bajka – opisuje część terenu pracy danego przedstawiciela. Najczęściej kod pocztowy. Podział może być zdefiniowany pod potrzeby organizacji, by mieć szanse ocenić efekty pracy wraz z ewolucją.
Dlatego jeśli przedstawiciel wspomina o spadku wyników na cegle x,y,z to waśnie ma na myśli wyniki zbioru klientów, partnerów na danym kodzie pocztowym.
A Wy gdzie ostatnio się spotkaliście❓ Łapiecie się na tym, że forma Waszych wypowiedzi nie zawsze jest dostosowana do odbiorcy❓
Dajcie znać w komentarzach.
📢 Jeśli nie chcesz przespać moich publikacji, dodaj mnie do sieci lub zacznij obserwować 🔔.
Na koniec dodam kluczową informację autorem foto jest Błażej Pszczółkowski. gorąco polecam jego usługi. Potrafi wyłapać klimat, wręcz esencję spotkania