Tablica
📢 PROMOCJA : WYNAJMĘ ATRAKCYJNĄ PÓŁKĘ W APTECE 🤔⚡⚡⚡
📢 PROMOCJA : WYNAJMĘ ATRAKCYJNĄ PÓŁKĘ W APTECE 🤔⚡⚡⚡
Czy masz odwagę egzekwować ekspozycję w kontrakcie sprzedażowym❓
Śmiech 😂, każdy kontrakt ma taki zapis. JA : no i co z tego…❓
🆕 Ruszamy i to z impetem.
Dlaczego każdy kontrakt ma taki zapis❓ Bo wszyscy wiedzą lub czują, że ta ekspozycja w aptece jest istotna, tylko czy ktoś to kiedyś zbadał 🔍. 💥 Tylko 70% firm albo przymyka na to oko, albo żyje w głębokiej nieświadomości, że jego interesy są zabezpieczone w tym temacie.
Jaki % wzrostu 📈 może dać skuteczna ekspozycja w aptece i na co ma wpływ ❓Dzięki współpracy z Business Point – pharma 📈 Narzędzia monitoringu danych, badania i analizy rynkowe zademonstruję dane z którymi nie ma sensu dyskutować. Takie są fakty, ale dzięki nim będziemy mogli wyciągnąć wnioski i to mogę Wam zagwarantować.
RUSZAMY:
🆕 Cykl : Business Point skuteczna ekspozycja w Twoim kontrakcie 📈.
We wtorkowym cyklu 🗓️ omówimy każdy z poniższych stwierdzeń tak by raz na zawsze zakończyć dyskusję, ponieważ będziemy się opierać na danych z badań w aptekach. Opowiem również od strony praktycznej jakie zagrożenia są przemilczane i z jakimi obiekcjami trzeba się zmierzyć.
OTO PIĘĆ NAJWAŻNIEJSZYCH CELÓW, KTÓRE REALIZUJE EKSPOZYCJA:
🚀 ZAPEWNIA DOSTĘPNOŚĆ W APTECE
🚀 ZWIĘKSZA POZIOM REKOMENDACJI FARMACEUTY
🚀 UŁATWIA SPRZEDAŻ KOMPLEMENTARNĄ (EFEKT SKOJARZEŃ)
🚀 BUDUJE ŚWIADOMOŚĆ MARKI
🚀 WPŁYWA NA DECYZJE PACJENTA
📢 I UWAGA NA KONEC CYKLU W DNIU 26 listopada zorganizuję 🎥🎞️🎬LIVE z Managing Director Business Point Marcin Wysocki, gdzie podsumujemy sobie na wielu przykładach ten cykl.
To będzie mięso, bez pudru 💨. Każdy z branży pharma będzie mógł wynieść z tego spotkania dla siebie to co będzie uważał za słuszne i mało tego, będzie mógł również zadawać pytania i dzielić się swoim doświadczeniem.
ZAPRASZAM SERDECZNE 😁