784 938 513 kontakt@progresson.pl

Tablica

Jesteś w moim TARGECIE. Tani podryw 😎 czy korpo gadka❓ czyli KLĄTWA WIEDZY W FIRMACH PHARMA 🧠😡🗯️

lip 11, 2024 | Linkedin

Jesteś w moim TARGECIE. Tani podryw 😎 czy korpo gadka❓

czyli KLĄTWA WIEDZY W FIRMACH PHARMA 🧠😡🗯️

Jak skutecznie zejść na ziemię 🪂 i uniknąć błędu poznawczego❓

Z mojej perspektywy dość pejoratywne i niefortunne stwierdzenia, ponieważ mogą dać odczucie takiej przedmiotowości. Że co❓ Jak to masz mnie w targecie😉.

W branży pharma wykorzystujemy definicję targetu głównie na dwa sposoby.

💡 TARGET – grupa klientów, do których kierujemy nasze produkty lub usługi.
💡 TARGET – w rozumieniu sprzedażowym, mój cel na klienta, grupę, wyrażany w wartościach/ilościach – w okresach miesięcznych, kwartalnych, rocznych.

Dlatego wyrażając się do klienta w ten sposób, „…że jesteś w moim TARGECIE”, lepiej zabrzmi, że jestem opiekunem Państwa firmy, by nie być posądzonym o nonszalancję warto o tym pamiętać.

W drugim przypadku wypowiadanie się do klienta o tym, że mam TARGETY nałożone na Państwa firmę, też nie należy do najbardziej finezyjnych, bo co to klienta obchodzi. Warto wtedy partnersko porozmawiać o szansach zakupowych dostosowanych do możliwości klienta. 😉

Dlatego warto mieć się na baczności, by nie zwariować od tej korpo gadki i jak człowiek z człowiekiem po ludzku na wspólne tematy rozmawiać.

Znacie jeszcze jakieś inne TARGETOWANIE do tego pojęcia❓🤣

Dzielcie się komentarzami ❤️

Call Now Button