784 938 513 kontakt@progresson.pl

Tablica

KOMUNIKACJA – fundament relacji.

cze 4, 2024 | Linkedin

No to zaczynamy nowy cykl „ W butach organizacji” 👟🏢

KOMUNIKACJA – fundament relacji.
„Pamiętaj: nie to jest ważne co mówisz ludziom, lecz to co oni usłyszą.” – John Powell

Jako organizacja jesteśmy odpowiedzialni za kulturę komunikacji w zespołach. Jednak zdaniem pracownika jest jasne i skuteczne dostarczanie informacji zwrotnej.

W wielu przypadkach, gdy relacje między pracownikiem a przełożonym są odpowiednie taka informacja zwrotna, komunikacja daje wartość dodaną dla samej organizacji. To właśnie pracownik jest tym, który opiera swoje działania na zasadach wytyczonych przez firmę.

To właśnie pracownik jest na linii styku firma – klient i to on najszybciej odbiera sygnały z rynku.

Na co mamy wpływ gdy komunikacja jest naszą mocną stroną❓

➡️ Wypracowanie standardów pracy.
➡️ Opracowanie narzędzi dostosowanych do potrzeb rynkowych.
➡️ Innowacyjność, wdrożenia nowych produktów.
➡️ Dobrostan i „higienę pracy”.

Weźmy odpowiedzialność w swoje ręce i komunikujmy naszym szefom nasze potrzeby  oraz rynku. Mamy bezpośredni wpływ na swoją firmę i im bardziej zaangażujemy się w te relacje tym w lepszym środowisku będziemy pracować.

Rolą organizacji jest wspieranie inicjatywy i budowanie partnerskich relacji co w przyszłości zaowocuje hasztagprogressON 🚀dla każdej ze stron.

Jak Waszym zdaniem wyglądać powinna komunikacja❓

Jaką odpowiedzialność ma w tym pracownik by ją budować❓

Call Now Button