Tablica
Brak wiedzy o konkurencji # 12
➡️ Brak wiedzy o konkurencji # 12 🆕⬇️🆕
TOP UMIEJĘTNOŚĆ TOP PRZEDSTAWICIELA 💎💎💎
Rozprawiamy się ze swoimi słabościami czyli cykl progressONforSale
TOP 14 czynników wewnętrznych, które powodują nierealizowanie celów co wpływa na zasobność portfela. 💰
Jak już przeszliśmy jedenaście poprzednich słabości i poprawiliśmy ich działanie to warto skupić się nad otoczeniem. Tak rzadko w ferworze walki badamy swoją konkurencję.
Po pierwsze jak to zrobić z naszego poziomu ❓
📌 pytaj klientów – nie bój się tego jest to w interesie obu stron by Twoja oferta była lepsza właśnie od konkurencji 😁
📌 miej oczy 360° dookoła głowy – oferty handlowe leżą wszędzie tylko trzeba się na tym skupić
📌 obserwuj półkę – tam są również podpowiedzi cenowe, składnikowe, trendowe
📌 rozmawiaj z przedstawicielami innych firm – często dzielą się swoimi perełkami 😉
📌 przeglądaj prasę
📌 naciskaj dział TRADE, MARKETING, BRAND MENADŻERÓW o przygotowanie materiałów edukacyjnych na temat przewag jakościowych i cenowych Waszych preparatów vs. konkurencja.
Jako wieloletni przedstawiciel, menadżer, szef linii aptecznej mogę Wam zdradzić tylko tyle. Wchodźcie z inicjatywą. Większość tego nie robi, wyróżnij się, to też będzie dobrze odebrane przez klientów jak i Waszych Szefów, gdy przyjdziecie z news-em co aktualnie wyczynia Wasza konkurencja.
Tu nie chodzi o bycie wścibskim, tu chodzi o dostosowanie swojej oferty do aktualnej sytuacji. Po prostu zależy Ci na tym by stać się bardziej konkurencyjnym na rynku.
Najważniejsze to mieć wiedzę na temat :
➡️ cen
➡️ ofert
➡️ składów
➡️ akcji marketingowych
➡️ SKU
➡️ wdrożeń nowości
➡️ usług
A jakie są Twoje sposoby na poszukiwanie wiedzy o konkurencji?❓
Dajcie znać w komentarzach…😁
Owocnego krótkiego tygodnia 🍇🍒🍉🍓🍑
Niech się spełnia❗
📢 Jeśli nie chcesz przespać moich publikacji, dodaj mnie do sieci lub zacznij obserwować 🔔.