Tablica
COVERAGE – zasięg, pokrycie, którego jesteś lub staniesz się udziałem
COVERAGE 🙏 – zasięg, pokrycie, którego jesteś lub staniesz się udziałem 😈
TOP 14 i więcej KORPO GADKI czyli KLĄTWA WIEDZY W FIRMACH PHARMA 🧠😡🗯️
Jak skutecznie zejść na ziemię 🪂 i uniknąć błędu poznawczego❓
W cyklu MarkowaApteka rozprawiamy się z korporacyjnym słownikiem przedstawicieli branży farmaceutycznej, gdzie w komunikacji do farmaceutów, lekarzy eksponujemy nasza eksperckość wykorzystując pojęcia znane tylko nam i naszym Szefom. 😉
COVERAGE – No dobra, to pojęcie musisz 💣MUST HAVE🧨 wkleić w treść kontraktu lub chociaż umowy na maila. Przecież to tak profesjonalnie świadczy o nas. My duża organizacja demonstrujemy to – PATRZ nie jesteśmy mały ćwierkającym wróblem 🐦 MY tu rozdajemy karty, jesteśmy orłem 🦅. Znamy się na biznesie.
Dlatego jak już wszystkie pióra 🪶 nam opadną wtedy po ludzku porozmawiajcie o pokryciu czy zasięgu z farmaceutami / kupcami. Co tak naprawdę od nich chcemy❓ Jaki to będzie miało wpływ na biznes, jakie obowiązki i korzyści z tego będą mieli.
Przykładowo mogą one mieć odniesienie do :
🟥 dystrybucji numerycznej
🟦 odwiedzalności
🟪 skuteczności zakupowej
🟧 ekspozycji
🟫 edukacji.
Im bardziej wejdziemy w buty klienta tym lepsze zrozumienie będziemy mieli jego biznesu i swoich założeń. Tak z grubsza AVERAGE chodzi 😉.