784 938 513 kontakt@progresson.pl

Tablica

COVERAGE – zasięg, pokrycie, którego jesteś lub staniesz się udziałem

kwi 18, 2024 | Linkedin

COVERAGE 🙏 – zasięg, pokrycie, którego jesteś lub staniesz się udziałem 😈

TOP 14 i więcej KORPO GADKI czyli KLĄTWA WIEDZY W FIRMACH PHARMA 🧠😡🗯️

Jak skutecznie zejść na ziemię 🪂 i uniknąć błędu poznawczego❓

W cyklu MarkowaApteka rozprawiamy się z korporacyjnym słownikiem przedstawicieli branży farmaceutycznej, gdzie w komunikacji do farmaceutów, lekarzy eksponujemy nasza eksperckość wykorzystując pojęcia znane tylko nam i naszym Szefom. 😉

COVERAGE – No dobra, to pojęcie musisz  💣MUST HAVE🧨 wkleić w treść kontraktu lub chociaż umowy na maila.  Przecież to tak profesjonalnie świadczy o nas. My duża organizacja demonstrujemy to – PATRZ nie jesteśmy mały ćwierkającym wróblem 🐦 MY tu rozdajemy karty, jesteśmy orłem 🦅. Znamy się na biznesie.

Dlatego jak już wszystkie pióra 🪶 nam opadną wtedy po ludzku porozmawiajcie o pokryciu czy zasięgu z farmaceutami / kupcami. Co tak naprawdę od nich chcemy❓ Jaki to będzie miało wpływ na biznes, jakie obowiązki i korzyści z tego będą mieli.

Przykładowo mogą one mieć odniesienie do :

🟥 dystrybucji numerycznej
🟦 odwiedzalności
🟪 skuteczności zakupowej
🟧 ekspozycji
🟫 edukacji.

Im bardziej wejdziemy w buty klienta tym lepsze zrozumienie będziemy mieli jego biznesu i swoich założeń. Tak z grubsza AVERAGE chodzi 😉.

Call Now Button