Tablica
Jak akceptować CELE w organizacji i jak nie dać się zwariować🎯 #5 #progressONforSale przedstawia ⬇️⬇️⬇️
Jak akceptować CELE w organizacji i nie dać się zwariować🎯 #5
przedstawia ⬇️⬇️⬇️ progressONforSale
W cyklu: „W butach organizacji” 👟👠🥾 Czyli z empatią do firmy.
Pracując w działach sprzedaży nie można odnieść wrażenia, że żyjemy w permanentnym ukierunkowaniu na cele. Stąd moja opinia, że praca Przedstawiciela, KAS’a, KAM’a nie tylko w branży pharma to ciężki kawałek chleba🍞.
Można odnieść wrażenie, że ich brak świadczy o tym, że już zostałeś odłączony od skrzynki mailowej / tel. co by oznaczało, że jesteś poza jej strukturami. 😉
Z drugiej strony osoby zarządzające mają bardzo ważną rolę w tym procesie do odegrania. Będąc na etatowym stanowisku Krajowego Kierownika sprzedaży czy regionalnego managera miałem świadomość, że pewnych okolicznościach trzeba było filtrować pewne założenia by zespół mógł się skupić na priorytetach.
Dziś z perspektywy czasu mogę otwarcie i bez żadnych obaw stwierdzić, że wiele celów zostawało nakładanych bez głębszego przemyślenia. Nakładanie się ich na siebie powodowało ostatecznie brak spójności i możliwości skupienia się na rzeczach naprawdę ważnych.
Często by pokazać, że coś się robi dokładano obowiązków by dookoła było przeświadczenie, że zarządza się i realnie wpływa na efekty.
Dlatego dziś zachęcam działy sprzedaży by usiąść i jeszcze raz przemyśleć co z celów zakładanych na zespoły jest naprawdę kluczowe by skutecznie zająć się realizacją tych zadań.
Gorąco zachęcam i Was do takich spotkań by z dziesiątek zadań wybrać
max. 3 i na nich opierać przekazy do zespołów – efekt zobaczycie bardzo szybko.
Miłego dnia🚀